Dotaz 1181

Dotaz, 3. 7. 2009

Dobrý den,
ráda bych se zeptala na alergický zánět v očích. Zpočátku jsem byla léčena Maxitrolem, Spersadexem. Jelikoz výsledky ze spojivkových vaků byly negativní, pokračovala léčba léky: alergocrom a následně Livostin, i když se alrergie v krvi neprokázala. Jelikoz se mi zdálo, že potíže v očích zmizely, tak jsem Livostin přestala kapat. Následně se mi vše vrátilo a vytvořili se mi na kousku bělma pupínky (jizvičky), které paní doktorka považuje za následek zánětu. Chtěla bych se zeptat, zda to po nasazení Livostinu zmizí a zda vysazení léků mi nemohlo způsobit nějaké problémy. Může být neléčený alergický zánět pro oči nebezpečný. Moc děkuji za odpověď

Prim. Mudr. Martin Šmakal, 3. 7. 2009

Milá Lenko,
určité formy alergického zánětu mohou oči vážně poškodit. Pokud Vaše problémy nemizí po běžných protialergických očních kapkách, doporučuji vyšetření a vedení léčby očním lékařem.

Zdravím van

Zaujal Vás tento dotaz?

Také položte dotaz do poradny.